Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 15:20:27 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/09653 aadressile Harju maakond, 
Harku vald, Tutermaa küla, Mõisa // Mõisapõllu // Keila linn, Ülejõe tee // 
13 // Saue vald, Valingu küla, Keila-Tallinn 78,7-83,1 km, Harju maakond, 
Harku vald, Tutermaa küla, 11 Tallinna ringtee // Põllupealse // Saue vald, 
Valingu küla, Eha // Keila-Tallinn 78,7-83,1 km, Harju maakond, Harku vald, 
Tutermaa küla, Aavokati // Kuremäe // Põllupealse // Rumbergi // Teelehe // 
Saue vald, Valingu küla, Keila-Tallinn 78,7-83,1 km, Harju maakond, Harku 
vald, Tutermaa küla, 11117 Valingu-Jõgisoo tee L1 // Kiisa // Saue vald, 
Aila küla, 11117 Valingu-Jõgisoo tee // Valingu küla, Keila-Tallinn 
78,7-83,1 km // , Harju maakond, Harku vald, Tutermaa küla, Kiisa // 
Suure-Kangru // Saue vald, Valingu küla, Keila-Tallinn 78,7-83,1 km, Harju 
maakond, Harku vald, Tutermaa küla, Kiisa // Suure-Kangru // Saue vald, 
Valingu küla, Keila-Tallinn 78,7-83,1 km, Harju maakond, Saue vald, Saue 
linn, Töö pst 14 // Vanamõisa küla, 11 Tallinna ringtee // Keila-Tallinn 
83,1-83,7 km // Tamme // Välja tee 12 // Ülase, Harju maakond, Harku vald, 
Tutermaa küla, 11117 Valingu-Jõgisoo tee L1 // Saue vald, Aila küla, 11117 
Valingu-Jõgisoo tee // Valingu küla, Keila-Tallinn 78,7-83,1 km (null, null, 
null, null, null, null, null, null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2411002/09653 Harju maakonnas, Saue vallas, Valingu külas raudteetruubi ning 
raudteeülekäigukoha ja selle automaatse foorisignalisatsiooni rajamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27231949>  (menetlus nr: 
467306), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister